Retur si reclamatii
Produsele comandate pe www.institutesthederm.ro pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
1. Contacteaza-ne
Suna-ne la 0372 77 88 88 pentru a ne anunta de inceperea procesului de retur sau scrie-ne la institut.esthederm@ro.naos.com. Program Serviciul Clienti: luni-vineri, 9:00 - 18:00.
2. Completeaza formularul de retur
In coletul primit impreuna cu produsele comandate vei primi un formular de retur. Completeaza-l si include-l in coletul trimis catre noi, impreuna cu produsele returnate.
3. Ambaleaza cu atentie produsele
Impacheteaza articolele si asigura-te ca acestea sa nu fie deteriorate pe parcursul transportului inapoi catre noi. Produsele trebuie returnate in starea in care au fost livrate, in ambalajul lor individual, si trebuie sa nu fie deteriorate, modificate, testate sau folosite. Nu uita sa incluzi formularul de retur!
4. Preda coletul catre curier
Te rugam sa furnizezi numarul contului tau bancar pe formularul de retur din coletul tau Institut Esthederm sau sa ne transmiti pe email cererea ta. Titularul contului trebuie sa corespunda cu titularul comenzii initiata pe site-ul www.institutesthederm.ro.
ATENȚIE: rambursarea se poate face doar în cont bancar românesc (ex: RO + 22 caractere) Rambursarea dureaza 10-14 zile în conformitate cu legea aplicabila, din momentul in care produsul/produsele returnate au ajuns in posesia noastra. Asigura-te ca scrii contul bancar corect si complet pe formularul de retur pentru a ușura restituirea sumei.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
In momentul in care primesti coletul, te rugam sa inspectezi cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii.
In cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, te rugam sa pastrezi cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactezi cat mai curand posibil la 0372 77 88 88 sau in scris la email: institut.esthederm@ro.naos.com.
PLATFORMA ODR
Dacă achiziționați bunurile în calitate de consumator, aveți dreptul să utilizați calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.
Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr
În același timp, am dori să vă informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie. Dorim să vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: institut.esthederm@ro.naos.com.