Info livrare

TERMENII LIVRARII
Cât costă livrarea?
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 RON livrarea este gratuită. Dacă valoarea comenzii tale nu depășește valoarea de 250 RON, costul de livrare va fi de 15 RON. Costurile de expediere vor fi adăugate la valoarea totală a comenzii.

Plata la livrare

Dacă selectezi opțiunea “Plata la livrare”, în momentul primirii coletului trebuie să înmânezi curierului suma aferentă produselor comandate.  Cel mai bine este ca în ziua primirii coletului să ai la tine suma exactă pe care trebuie să o plătești pentru comandă.

În cât timp ajunge comanda ta Institut Esthederm?

TIMPUL DE LIVRARE: în termen de 72 de ore (3 zile lucrătoatoare).

PENTRU ZILELE DE LUCRU (LUNI - VINERI) COMANDA VA FI EXPEDIATĂ ASTFEL: Comenzile plasate și procesate până la ora 17:00 vor fi expediate a doua zi către tine.   PENTRU COMENZILE PLASATE ÎN WEEKEND ȘI ÎN ZILELE NELUCRĂTOARE: Comenzile vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare, iar livrarea este preconizată în 3 zile lucrătoare. Dacă o comandă a fost plasată sâmbătă sau duminică, coletul este preconizat să ajungă la destinație în cursul zilei de miercuri. Ne cerem scuze pentru eventuale intarzieri ale livrarilor ce nu pot fi controlate de catre echipa Institut Esthederm. Te rugam sa ne contactezi pentru orice sesizare in privinta livrarii coletului la adresa de email: institut.esthederm@ro.naos.com.

Ce se intampla daca este deteriorat coletul in timpul transportului?  

În cazul în care ai îndoieli și pachetul este deteriorat, de exemplu, îți recomandăm să refuzi primirea și să ne informezi despre situație. Vom încerca să trimitem din nou comanda cât mai curând posibil sau să restituim suma plătită.  O verificare mai detaliată a pachetului este posibilă numai după efectuarea plății și semnarea confirmării.  Curierul nu este obligat să participe la acest proces, dar îl poți ruga să aștepte până când ai verificat expedierea. Dacă curierul nu este de acord, recomandarea noastră este să nu accepți coletul!  

În astfel de situații, reclamația depusă ulterior primirii coletelor deteriorate în timpul transportului este complicată, dar este încă posibilă. În cazul în care expedierea este primită fără verificare în prealabil, este necesar să contactezi firma de curierat FAN COURIER cât mai curând posibil la numărul de telefon 021 93 34 să depui o reclamație, specificând exact modul în care a fost primit coletul.