Intrebari frecvente
POATE UN REPREZENTANT INSTITUT ESTHEDERM SA PLASEZE O COMANDA PENTRU MINE?
Un angajat al centrului de servicii pentru clienți nu poate plasa o comandă în numele clientului. Toate tranzacțiile sunt acceptate electronic sau cu plata ramburs, iar cumpărăturile sunt făcute independent de către client pe www.institutesthederm.ro.
CUM POT CONTACTA SERVICIUL CLIENTI
Consultanții noștri sunt disponibili la numărul de telefon
0372 77 88 88, la
adresa e-mail
institut.esthederm@ro.naos.com
și Facebook Messenger (Pagina Oficiala Facebook: Institut Esthederm Romania), în zilele lucrătoare Luni - Vineri, intervalul orar 9:00 - 18:00. Timpul de raspuns este in termen de 48 de ore
.
POT PLASA O COMANDA FARA SA AM CONT?
Comanda poate fi facuta fara inregistrare si fără crearea unui cont.
Acesta va fi implementat standard, dar nu vei putea profita de beneficii precum revizuirea istoricului achizițiilor, concursuri și activități promoționale.
Acesta va fi implementat standard, dar nu vei putea profita de beneficii precum revizuirea istoricului achizițiilor, concursuri și activități promoționale.
POT ANULA O COMANDA DEJA PLASATA?
Contactează Departamentul nostru de Relații cu clienți la adresa:
institut.esthederm@ro.naos.com
sau la numărul de telefon
0372 77 88 88
. Vom verifica în ce stadiu se află comanda ta și vom confirma anularea dacă aceasta este posibilă.